2. 5. Zikmund

Zítra: Alexej

Fulltextové vyhledávání 2.0

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1 2
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
3
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
4
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
5
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
6
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
7
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
8
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
9
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
10
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
11
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
12
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
13
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
14
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
15
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
16
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
17
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
18
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
19
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
20
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
21
Vernisáž výstavy
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
22
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
23
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
24
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
25
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
26
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
27
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
28
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
29
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
30
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
31
Sběrný dvůr odpadů Vlkoš
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání - nová

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Po, Út, ČT 07:00 - 13:00
    St 07.00 - 11.30, 12.00 - 17.00
    07.00 - 11.30
  2. Telefonické podání: 518 625 728
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@kelcany.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kelčany, Kelčany 3, 696 49 Žádovice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Po, Út, ČT 07:00 - 13:00
St 07.00 - 11.30, 12.00 - 17.00
07.00 - 11.30

Telefonické podání: 518 625 728
Poštou na adresu Obecní úřad Kelčany, Kelčany 3, 696 49 Žádovice
Elektronicky na e-mail: podatelna@kelcany.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: t8iazem
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Kelčany, Kelčany 3, 696 49 Žádovice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací a jiné služby

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

 

fotokopie formát A4

2,00 Kč

fotokopie format A3

4,00 Kč

Žádost o výpis z inf. systému

50,00 Kč

Přihlášení k trv. pobytu

50,00 Kč

Ověřování - vidimace listiny - 1 str.

30,00 Kč

Ověřování - legalizace podpisu

50,00 Kč

Formuláře

a další povinně zveřejňované informace: