2. 12. Blanka

Zítra: Svatoslav

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Informace pro občany - COVID desatero
1
Informace pro občany - COVID desatero
2
Informace pro občany - COVID desatero
3
Informace pro občany - COVID desatero
4
Informace pro občany - COVID desatero
5
Informace pro občany - COVID desatero
6
Informace pro občany - COVID desatero
7
Informace pro občany - COVID desatero
8
Informace pro občany - COVID desatero
9
Informace pro občany - COVID desatero
10
Informace pro občany - COVID desatero
11
Informace pro občany - COVID desatero
12
Informace pro občany - COVID desatero
13
Informace pro občany - COVID desatero
14
Informace pro občany - COVID desatero
15
Informace pro občany - COVID desatero
16
Informace pro občany - COVID desatero
17
Informace pro občany - COVID desatero
18
Informace pro občany - COVID desatero
19
Informace pro občany - COVID desatero
20
Informace pro občany - COVID desatero
21
Informace pro občany - COVID desatero
22
Informace pro občany - COVID desatero
23
Informace pro občany - COVID desatero
24
Informace pro občany - COVID desatero
25
Informace pro občany - COVID desatero
26
Informace pro občany - COVID desatero
27
Informace pro občany - COVID desatero
28
Informace pro občany - COVID desatero
29
Informace pro občany - COVID desatero
30
Informace pro občany - COVID desatero
31
Informace pro občany - COVID desatero
1 2 3

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: podatelna@kelcany.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny

Obec Kelčany
Kelčany 3
696 49 Žádovice

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat

Po, Út, ČT 07:00 - 13:00
St 12.00 - 17.00
07.00 - 12.00

 

Příjem a zpracování elektronických podání

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)